Horton Hears A Who Cake Pop

Tutorial: Horton Hears A Who cake pop. Niveau: NEM/ Difficulty: EASY
(English text placed below the Danish)

Her er de materialer som er anvedt til at lave Horton Hears A Who støvfnug cake pop. Til at coate cake pop'en har jeg anvendt mørk overtrækschokolade fra Carletti. Træ-slikkepinde, tape til sukkerblomster i 2 grønne nuancer. PME sprøjteglasur tip nr. 3 (rund tyl) samt hvide dekorationsperler fra Dr. Oetker. Perlerne kan sagtens erstattes af en hvid kugle lavet af sprøjteglasur.

I've used dark chocolate to coat the cake pop, wooden lollipop sticks and decoration tape (used for fondant flowers), decoration beads from Dr. Oetker. For the royal icing I used round tip number 3 from PME.


Først coatede jeg min cake pop (se fremgangsmåde i tidligere tutorials). Derpå kom jeg først den mørkegrønne tape rundt om hele pinden, og derpå kom jeg striber af den lysegrønne.

Coat the cake pop. Put the dark green tape around the lollipop stick, followed by stripes of light green tape.

Sidste skridt er at komme lilla farvet royal icing på cake pop'en. Start fra bunden og arbejd dig vejen op. På toppen kommes "støvfnugget" værende enten en dekorationsperle eller en kugle af RI.

The last step: Put royal icing on your cake pop with icing tip number 3 or larger (put it on randomly and start from the bottom of the cake pop. To finish the cake pop, put the decoration bead on top or place a round royal icing "ball".


Kommentarer

  1. sikken en fantasi. :) meget sød ide.
    vh misbah

    SvarSlet
  2. Hej Misbah:) Har set filmen omkring 1 mill gange - er min datters favorit film, så kun godt man kan blive inspireret under vejs hihi:) Kh

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial