Ny side med links

Kære Alle

Jeg bliver ofte spurgt hvor jeg handler ind, så har lavet en side med links til 2 forskellige områder (se ovenfor i hovedmenu baren):

Butikker:
Personligt handler jeg primært hos deleukstetaartenshop - jeg har altid pakkerne ved min hoveddør 2 dage efter de modtager betalingen. Skal jeg bruge noget nu og her kører jeg i Sofisticake i Roskilde hvor jeg bor eller til Specialkøbmanden i Rødovre som har et imponerende udvalg. Skal jeg virkelig have noget kræs for kagedekoratører eller noget special-værktøj handler jeg i Global Sugar Art.

Moulds/ tryk-ud-forme:
Som dommer i Miss Cupcake kan jeg se at mange er rigtig glade for at anvende Moulds når de laver ansigter og kroppe. Jeg har fundet nogle gode links til dette.
Jeg skullle selv bruge bolche-moulds til at lave diamanter samt mould-kits så jeg kunne lave egne moulds. Disse links har jeg selvfølgelig også lang ind på siden.


Konkurrencer:
Jeg er begyndt at interessere mig for kagekonkurrencer; både fordi det er sjovt at deltage men også for at blive inspireret af en masse andre som har brugt timevis på at dekorere en kage til konkurrencen. Jeg tænkte at de links jeg har fundet, lige så godt kunne blive delt her i tilfælde af at der sidder andre derude bag skærmen som er interesseret i at besøge eller deltage i en kagedekorations konkurrence.

Rigtig god dekorationslyst til jer alle!
Hilsen Lise

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial