Halloween på vej!!! :)


Kære Alle!!! 

Så er Alle Helgenes Aften / Halloween ved at være over os igen og jeg har en masse planlagt til en rigtig uhyggelig aften sammen med familie og venner.

Nogle af mine bedste barndoms minder var fra da min veninde Mai og jeg var til Alle Helgenes Aften på Enø, hvor vi gik fra hus til hus for at få slik udklædt som hekse. Så jeg håber at jeg kan gengive den glæde ved Alle Helgenes Aften for mine børn.

Så i år er planlagt græskarkage, fingre-småkager, øjnesuppe og edderkoppe-pasta - som jeg glæder mig til at dele med jer alle.

Jeg har lavet en ny side hvor alle Halloween ting vil blive lagt (se ovenfor), så de bliver nemmere at finde her på bloggen.

Rigtig god halloween bagning til jer alle!
Med venlig hilsen
Lise

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial