Påskeløbet:)

Traditionen fra sidste år var ægge-jagt i haven hvor der var ca. 40 plastikæg som var gemt udenfor. Det var et stort hit for de små poder som var mellem 0 og 4 år, ialt 13 børn som styrtede rundt i jagten på æg:) Nedenfor billede af Victoria og hendes veninde Avin som havde fundt æg i rhodendendronbedet:)
Vi havde fundet gulerods-slikposer fra Tigeren igen i år som belønning fra "påskeharen" samt et sølv-flammeæg til den som havde fundet flest påskeæg i haven.



Jeg brugte oval kageform til at lave ægget. Jeg stablede kagen, lod den køle lidt og derefter skar jeg den til med en alm. brødkniv. Af resterne lavede jeg cake pops.
Jeg gjorde dog den fejl da jeg skulle lave cake pops at tage fat i den forkerte pose hvid chokolade... den bagestabile, så coatingen blev ikke så flot - men som altid er de små cake pops et hit - især for de små!
Kage og cake pops var lavet af alm chokolade med chokolade ganache.
Jeg vil også lige dele et billede af en buket jeg fik af min meget kreative veninde Kamilla. Hun laver alt fra lamper, borde, fuglehuse, ting til haven ovs. Her har hun lavet en fuglerede-påske-buket:)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial