21. juli 2013

Bordopdækning, bordkort og servietringe

Ved hjælp af lidt puncheres/ papir udstikkere kan man hurtigt lave et proffessionelt udseende bord til enhver fest. De næste 8 billeder er taget af udstillingen i Panduro Hobbys forretning i Odense 2014. 










Min kære Mormor blev 90 år d. 18 juli og til hendes fest skulle jeg ud over kage også hygge mig med at lave bordkort og servietringe. . Ved hjælp af nogle "puncheres" til papir fik jeg udstukket de fineste border og sommerfugle i løbet af ingen tid.


Punches som blev anvendt

Her er borddekorationer som min veninde lavede til hendes bryllup. De var bare så fine - og de passede sammen med de små gaveæsker som der var til alle gæster ved ankomst til Skodsborg Hotel hvor festen blev holdt.




2 kommentarer:

  1. Ja de er så søde dernede der kan du roligt komme igen og igen. =0) Og SÅ fine resultater du fik ud af det. Tak for kigget. =0)

    SvarSlet
  2. Ja, det er de virkelig, så jeg glæder mig til at komme ned og blive inspireret igen:)
    Hav nu en super dejlig sommerdag! :)

    SvarSlet