Bordopdækning, bordkort og servietringe

Ved hjælp af lidt puncheres/ papir udstikkere kan man hurtigt lave et proffessionelt udseende bord til enhver fest. De næste 8 billeder er taget af udstillingen i Panduro Hobbys forretning i Odense 2014. 










Min kære Mormor blev 90 år d. 18 juli og til hendes fest skulle jeg ud over kage også hygge mig med at lave bordkort og servietringe. . Ved hjælp af nogle "puncheres" til papir fik jeg udstukket de fineste border og sommerfugle i løbet af ingen tid.


Punches som blev anvendt

Her er borddekorationer som min veninde lavede til hendes bryllup. De var bare så fine - og de passede sammen med de små gaveæsker som der var til alle gæster ved ankomst til Skodsborg Hotel hvor festen blev holdt.




Kommentarer

  1. Ja de er så søde dernede der kan du roligt komme igen og igen. =0) Og SÅ fine resultater du fik ud af det. Tak for kigget. =0)

    SvarSlet
  2. Ja, det er de virkelig, så jeg glæder mig til at komme ned og blive inspireret igen:)
    Hav nu en super dejlig sommerdag! :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Modellerings chokolade

Opskrift: Flødeboller med vaffelbund

Icing Cornet/ kræmmerhus tutorial